Audyt (weryfikacja) dokumentacji

Konsultacja obejmuje wszechstronne zbadanie istniejących praktyk i dokumentacji w zakresie delegowania pracowników, zatrudniania cudzoziemców i optymalizacji kosztów związanych z zatrudnieniem. Każdy audyt kończy się obszernym raportem, w którym wskazujemy na ryzyka, sposoby uniknięcia ich. Omawiamy w nim także możliwości optymalizacji oraz konieczne zmiany wynikające z naruszenia przepisów, a także z przyjęcia niewłaściwego lub nieoptymalnego trybu zatrudniania.

Konsultacja Online w Brighton&Wood zapewnia szybką ocenę stanu faktycznego i problemu. Podczas takiej konsultacji rekomendujemy kierunki działań oraz wskazujemy na możliwości optymalizacji, omawiając różne możliwe i dopuszczalne prawem oraz stosowane na rynku modele postępowania. W ramach konsultacji otrzymujecie Państwo precyzyjną i wiążącą ocenę problemu oraz interpretację przepisów z uwzględnieniem aspektów prawnych, podatkowych, ubezpieczeniowych oraz specyfiki danego rynku. Ponadto w ramach Konsultacji Online przekazujemy Państwu podstawy prawne, interpretacje urzędowe i orzecznictwo sądowe.

Konsultacja obejmuje analizę kontraktów, umów i innych dokumentów w j. polskim, angielskim, francuskim i niemieckim.

  • Członkowie IPP otrzymują w ramach Pakietu Członkowskiego Standard zniżki 33%.
  • Członkowie IPP otrzymują w ramach Pakietu Członkowskiego Premium zniżki 50%.
  • Wszystkie firmy korzystające z tej usługi otrzymują dodatkowo:

wypełnij formularz - błyskawicznie skontaktujemy się z Tobą!

 

Formularz kontaktowy z kancelarią Brighton&Wood

Jesteśmy członkiem IPP i prosimy o pilny kontakt w sprawie:
Jestem zainteresowany:
Firma Członkowska IPP/EEEV
Zgoda
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest EUROPA CROSS BORDER SERVICES LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą 00-685 Warszawa, ulica Poznańska 21 lok 48.